fbpx
JPS Media
  • MUSIK
    • Konsertrecensioner
    • Artistintervjuer
    • Albumrecensioner
  • FILM
    • Biorecensioner
    • Blu-ray/DVD/VOD-recensioner
    • Streamingrecensioner
    • Artiklar, intervjuer och krönikor
  • BÖCKER & KULTUR
    • Bokrecensioner
    • Författarstunden
    • Teater- och showrecensioner
    • Krönikor och reportage
  • JPS MEDIA EXKLUSIVT
    • Artistens krönika
    • Intervjuklassiker
  • Om JPS Media
    • Medarbetarna
    • Presentation
    • Annonsera
    • Kontakt
    • Integritetspolicy
  • Gamla JPS Media
  • NYHETER
    • Bok- och kulturnyheter
    • Filmnyheter
    • Musiknyheter
    • Sportnyheter
    • Tekniknyheter

Bilder etiketterade “shout-out-louds”

[Visa bildspel]
xDSC_9756
xDSC_9760
xDSC_9764
xDSC_9779
xDSC_9780
xDSC_9784
xDSC_9787
xDSC_9790
xDSC_9793
xDSC_9797
xDSC_9801
xDSC_9809

Gilla oss på Facebook

Facebook Pagelike Widget
sv Swedish
da Danishnl Dutchen Englishfi Finnishfr Frenchde Germanit Italianes Spanishsv Swedish

Annonser

Stöd vår verksamhet

Senaste nytt

  • THE MAN WHO SOLD HIS SKIN – bra och gedigen Oscarsfilm, men satiren mot konstvärlden kunde varit vassare

    23 april, 2021
  • HOUSE OF CARDIN – tyngd på karriären som “selfmade man” i sevärd dokumentär om modeikonen

    23 april, 2021
  • Studio Ghibli i fokus: MINNEN AV IGÅR – färgsprakande och realistiskt drama visade hur filmbolag ofta underskattar sin publik

    23 april, 2021
  • JONATHAN STROUD : LOCKWOOD & CO. – unga “ghostbusters” visar spökena var skåpet ska stå

    22 april, 2021
  • LOCKWOOD & CO. – nyskapande bokserie med tidlösa teman i det urbana fantasylandet

    22 april, 2021
  • VAMP – varken rolig spännande eller sexig vampyrfilm, men 80-talstonen uppskattas

    22 april, 2021
  • LAUREN TARSHIS : JAG ÖVERLEVDE HAJATTACKERNA 1916 – mördarhaj dödar människor i trovärdigt pojkboksäventyr

    22 april, 2021
  • Studio Ghibli i fokus: ELDFLUGORNAS GRAV – en av alla tiders bästa antikrigsfilmer

    21 april, 2021
  • EXIT (säsong 2) – finansbranschens bad boys myglar vidare i stark och beroendeframkallande fortsättning

    21 april, 2021
  • THE SPECIALIST på Posiphone

    21 april, 2021
  • LOVE AND MONSTERS – sympatisk och trevlig äventyrsfilm i en värld efter apokalypsen

    21 april, 2021
  • GUILLAUME MUSSO : CENTRAL PARK – en sjusärdeles vansinnesfärd mot målet av en av Frankrikes stora

    21 april, 2021
  • EVANESCENCE : THE BITTER TRUTH (Columbia) – passionen och rösten är intakt, men nya albumet lever inte upp till föregångarnas klass

    20 april, 2021
  • Författarintervju: JONATHAN STROUD om sin succé med de unga spökjägarna i Lockwood & Co.

    20 april, 2021
  • Intervjuklassikern: SUZANNE VEGA om 00-talets piratvåg: “När man kan ladda ner en liter mjölk ska jag tycka det är okej”

    19 april, 2021
  • CREEPSHOW 30 år senare ter sig Stephen King-historierna alltjämt lika tunna

    19 april, 2021
  • FRANS LINDELÖW, VD OCH KONCERNCHEF PÅ SKANDIA: hans metoder, strategi och destruktiva påverkan på Skandias anställda

    19 april, 2021
  • Studio Ghibli i fokus: LAPUTA – SLOTTET I HIMLEN – steam punk deluxe som innehåller nästan allt

    17 april, 2021
  • Författarintervju: LasseMajas kreatör MARTIN WIDMARK och LOUISE HOFFSTEN skapade bok tillsammans

    17 april, 2021
  • CREEPSHOW 2 – antologiskräckis med historier av Stephen King överträffar lågt ställda förväntningar

    16 april, 2021

Annonser

Copyright © 2021 | WordPress-tema av MH Themes