FREDAGSROCK : AQUA, Tivoli, Köpenhamn den 4 juli 2025 – “kul liveband”

Klicka på bilden, för att se hela bilden

Chefredaktören pratar med Urban R. från Åkarp

– Du såg Aqua på Tivoli. Varför blev det just den konserten?

– Ville ju se dem och har hört att de är ett bra liveband.

– Hur var det?

– Det var riktigt bra.

– Vad var bäst?

– Det var ju en bra show och sedan fick man ju höra Barbie Girl.

– Vad var mindre bra?

– Fanns inget att klaga på.

– Är det den här typen av musik som du brukar gå på?

– Ja och detta var riktigt uppiggande.

print

Våra samarbetspartners