
Klicka på bilden, för att se hela bilden
Chefredaktören pratar med Urban R. från Åkarp
– Du såg Aqua på Tivoli. Varför blev det just den konserten?
– Ville ju se dem och har hört att de är ett bra liveband.
– Hur var det?
– Det var riktigt bra.
– Vad var bäst?
– Det var ju en bra show och sedan fick man ju höra Barbie Girl.
– Vad var mindre bra?
– Fanns inget att klaga på.
– Är det den här typen av musik som du brukar gå på?
– Ja och detta var riktigt uppiggande.






